Rabu, Januari 06, 2016

Menjana Pendapatan Simkad Tone Excel


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
Saya ingin menyambung lagi artikel mengenai simkad Tone Excel ini. Terlebih dahulu saya bersyukur ke hadrat Ilahi yang menyebabkan saya masih dapat bernafas dialam yang terbuka luas ini. 
Saya ini bukan ahli perniagaan tersohor, saya ini pun bukan photographer tersohor, tetapi minat mendalam terhadap ke 2  bidang ini menyebabkan saya ingin berkongsi dan menceritakan apa yang baik untuk anda di luar sana.
Saya ingin tahu andakah memang pengguna telefon bimbit dari yang termurah hinggalah yang termahal?  Betulkan …. Tidak terfikir anda sentiasa buat pengisian duit untuk telefon. Sudah berapa lama anda mengguna telefon bimbit setahun, 2 tahun 5 tahun? Sampai bila anda menggunakan telefon bimbit ini? Atau anda bukan pengguna telefon bimbit, sekadar guna telefon awam? Rasanya telefon awam ada tapi dah kurang sekarang ini.
Saya terbaca artikel mengatakan pengguna telefon bimbit sudah mencapai lebih 40 juta orang dan boleh meningkat lebih ramai  lagi di masa akan datang. Sudah mesti  semua orang topup, tak tahulah mana yang masuk simkad menjana pendapatan
Saya terbaca artikel mengatakan pada tahun 2020 manusia berpusu-pusu melakukan Network Marketing sebab rangkaian ini mudah diterima oleh umum. Ialah sebagai contoh anak-anak kecil sudah pandai menggunakan telefon. Jadi akan datang mereka ini peneroka internet dan menggunakan Network Marketing.Network Marketing  ini bakal mengalahkan semua industri. Di masa akan datang segala pemasaran ini di buat di internet. Kita di Malaysia masih ketinggalan.
Sebab itu kita digalakkan memasuki cari satu syarikat yang mewujudkan Marketing Level seperti yang ada sekarang. Akan datang tumbuh melata syarikat untuk membentuk seperti mana yang ada sekarang.
Mereka berlumba-lumba untuk menarik minat pelanggan untuk memasuki pasaran pemasaran untuk syarikat mereka. Ini jadi satu persaingan sihat demi menjadikan budaya pemasaran akan berkembang jauh, jika tidak percaya selepas ini akan wujud lagi marketing multi level untuk bersaing.
Tapi buat masa ini Tone Excel yang terbaik untuk kita belajar untuk menjadi seorang usahawan kecil-kecilan, jangan takut untuk mencuba, kerana Tone Excel adalah syarikat yang di lindungi oleh LEMBAGA PELINDUNG DAN KEBAJIKAN PENGGUNA MALAYSIA. Jadi … apa lagi … jangan anda terus terlambat untuk terus mendaftar. Biar kita bermula dari kecil-kecilan supaya satu hari manalah tahu, semua itu rezeki Allah yang beri, kita hanya berusaha dan berikhtiar.
Oleh itu biarlah kita menjadi pengguna yang bijak, supaya ianya akan berguna kepada generasi yang akan datang. Insyaaalah selagi kita berusaha kita tidak akan rugi. Orang yang tidak berusaha tidak akan dapat apa - apa, kita yang menentukan masa depan kita. Walaupun sebelum ini bergaji kecil, tetapi jika kita ingin majukan diri dengan bisnis kecil-kecilan ini, insyaallah kita akan diberi peluang untuk Berjaya, yang penting berusaha.
Saya ini pun bukan orang yang senang, jadi dengan usaha sebegini untuk mencuba bisnis sebegini menampung kehidupan yang serba mencabar di masa akan datang, saya sahut cabaran dan mengajak tuan-tuan, puan-puan, saudara-saudari untuk menyertai menjana pendapatan dengan sim kad Tone Excel ini.
Harganya sama angaran RM95.40 sahaja mana ada bisnis mula sebegini, saya pun beli harga yang sama. Tolong jualkan pun harga yang sama, tetapi yang saya suka system ini beri keuntungan yang sama rata dengan ahlinya. Sebab itu saya minat untuk masuk walaupun sudah lama memendam rasa untuk mendaftar. Lagi satu ianya bersyariat Islam kerana keuntungannya diberi sama rata pada semua ahlinya.
Okeylah setakat ini dahulu jika anda berminat dan ingin maklumat mengenai simkad ini boleh menghubungi saya melalui whapsapp, telegram saya kalau di kawasan Tangkak, Bukit Gambir, Sagil, Kesang. Tanjung Agas.

Ini No Whatsapp dan Telegram
019 6076763

Sekian Wassalam

Tiada ulasan: